SGA-Group

SGA-Group

تاثیر کیفیت محصولات در وفاداری مشتریان

با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز و با عنایت به مطالعات به عمل آمده، هزینه جذب مشتری جدید به مراتب بیشتراز هزینه لازم برای حفظ وفاداری مشتری می باشد.
با ارائه خدمات خوب به مشتری می توان آنها را برای همیشه از مشتریان بالقوه به مشتری دائمی و وفادار تبدیل کرد.
کیفیت کالا و محصولات فیزیکی دیگر از نکات حائز اهمیت می باشد چرا که با ارائه کالای با کیفیت به مشتری،هزینه خدمات مجدد کاهش می یابد و در اینصورت هم مشتری رضایت بیشتری دارد و هم شرکت ارائه دهنده کالا نیز هزینه کمتری برای خدمات می پردازد.تحقیقات نشان داده است که کالای با کیفیت همیشه در ذهن مشتری حک میشود و او خود معرف و مبلغی برای آن شرکت می شود.
ستاره گستر آذرخش با ارائه بالاترین کیفیت محصولات و خدمات مطلوب توانسته مشتریان 18 ساله خود را راضی و وفادار به مجموعه که این خود افتخاری برای مجموعه ستاره گستر آذرخش SGA GROUP است.

نکات مهم در وفادار بودن مشتریان به شرکت:

کیفیت محصولات
خدمات پس از فروش
برخورد پرنسل
آراسته بودن پرسنل
سرعت عمل در انجام کار
تمیز انجام شدن کار

با نصب گیت های ضد سرقت فروشگاهی و اقلام دزدگیر ستاره گستر آذرخش در امنیت کامل باشید.

Web Analytics Real Time Web Analytics